Veelgestelde vragen

  • Tot welke leeftijd moet er entree betaald worden?
    De regels rondom de leeftijdsgrens bij Ballorig variëren per vestiging. Kijk daarom bij de huisregels van jouw vestiging tot welke maximale leeftijd je entree moet betalen voor kinderen. Een Ballorig vestiging bij jou in de buurt vind je hier.
  • Is het toegestaan om zelf meegebracht eten en drinken te consumeren?
    Dat is niet toegestaan. Ballorig heeft een uitgebreide horeca met voldoende keuze voor iedereen.
  • Mijn kind heeft een bepaalde voedselallergie, mag ik dan wel zelf eten meenemen?
    Voor de meeste voedselallergieën (bijv. gluten) hebben we alternatieven. Wij adviseren om van ruim tevoren even contact met ons op te nemen over de mogelijkheden. Meer over voeding bij Ballorig lees je hier.
  • Is een 10-beurtenkaart voor één kind geldig of mogen er bijvoorbeeld ook 10 kinderen in één keer mee naar binnen?
    Het is toegestaan om met een 10-beurtenkaart meerdere kinderen tegelijkertijd mee naar Ballorig te nemen.
  • Is een 10-beurtenkaart geldig in alle vestigingen?
    Een 10-rittenkaart is alleen geldig in de vestiging waar deze is aangekocht.
  • Hoelang is een 10-beurtenkaart geldig?
    Een 10-rittenkaart is tot 1 jaar geldig na aanschafdatum.
  • Kan ik bij Pretland/Ballorig met PIN betalen?
    Ja, je kunt met PIN betalen.
  • Kan ik bij Pretland/Ballorig gebruik maken van een draadloos netwerk?
    Bij Ballorig kun je gratis gebruik maken van ons draadloos netwerk voor laptop of mobiele telefoon.
BelgiumGerman